Тема
:Усі професії потрібні,усі професії важливі.
Мета
:розширити знання учнів про професії;виховувати
повагу до людей різних професій,шанобливе ставлення до праці;розвивати почуття
відповідальності.
Хід заняття:
Хід заняття:
I. Організаційна
частина.
-Доброго дня!
-Мене звати Василина Василівна.Сьогодні я проведу у вас виховне заняття.
-Мене звати Василина Василівна.Сьогодні я проведу у вас виховне заняття.
II. Основна частина.
1.Оголошення
теми заняття.Розпровідь про професії.
- Діточки ,а хто ви є,яка ваша професія
на даний час?(школярі)
- Отже ,ви освоюєте професію школяра. Які ваші обов’язки?(вчитися
,не пропускати уроки)
-Із раннього дитинства відколи ви себе
пам’ятаєте,вам доводилось спостерігати, як
працюють ваші батьки ,дідусі й бабусі. Щоденно ходять на роботу, пораються по
господарству,забезпечують родину,усьому дають лад ,піклуються про ближніх – і
так увесь рік .Адже кожна людина ,якщо
вона не хвора, повинна
працювати – це знають навіть малята!
Колись давно ,все було простіше – діти вчились у батьків ,допомагаючи їм,а потім продовжували їхню справу. Тепер ,у наш час ,все стало набагато складніше ,але й набагато цікавіше – ви можете обрати собі будь-яку професію, до якої душа лежить ,а далі тільки від вас залежить ,як ви будете навчатись і якими ви будете спеціалістами.
-Діти ,а чи замислювались ви коли –небудь над тим,скільки людей працюють ,щоб ви були нагодовані ,одягнені ,взуті ,щоб у ваших сумках були книжки і зошити,щоб ви могли сидіти біля радіо чи телевізора і слухати музику?
Якщо б ви задумались порахувати всіх цих людей ,то мабудь до вечора не порахували б.
Колись давно ,все було простіше – діти вчились у батьків ,допомагаючи їм,а потім продовжували їхню справу. Тепер ,у наш час ,все стало набагато складніше ,але й набагато цікавіше – ви можете обрати собі будь-яку професію, до якої душа лежить ,а далі тільки від вас залежить ,як ви будете навчатись і якими ви будете спеціалістами.
-Діти ,а чи замислювались ви коли –небудь над тим,скільки людей працюють ,щоб ви були нагодовані ,одягнені ,взуті ,щоб у ваших сумках були книжки і зошити,щоб ви могли сидіти біля радіо чи телевізора і слухати музику?
Якщо б ви задумались порахувати всіх цих людей ,то мабудь до вечора не порахували б.
-А які професії є у вашій школі?(вчитель
,медсестра,охоронець,прибиральниця).
-Отже,діти,сьогодні ми з вами поговоримо про професії,а наша тема звучить так «Усі професії потрібні,усі професії важливі».
-Отже,діти,сьогодні ми з вами поговоримо про професії,а наша тема звучить так «Усі професії потрібні,усі професії важливі».
-Послухайте оповідання ,яке називається
«Яка ж професія найкраща?»
Хто потрібніший і найважливіший
,сперечалися діти,яка професія?
-Звичайно ,лікар ,сказав один.Я увесь минулий рік хворів та хворів ,ангіна та ангіна ,а лікар вирізав мені мигдалики.І от я тепер, завжди здоровий.
-Ні ,сказав інший,найпотрібніший - учитель .Він нас навчає і читати і писати.
- А от і не вчителі.Найважливіші пожежники!- гарячкував третій. Мешканці бігають ,метушаться,нічого неможутьзробити.А приїхали пожежники – враз вогонь погасили!
Хто кричить : найважливіші льотчики.З усіх боківчути:продавець,
комбайнер,водолаз!Словом ,сперечались ,аж захрипли ,але так нічого не вирішили .
-Звичайно ,лікар ,сказав один.Я увесь минулий рік хворів та хворів ,ангіна та ангіна ,а лікар вирізав мені мигдалики.І от я тепер, завжди здоровий.
-Ні ,сказав інший,найпотрібніший - учитель .Він нас навчає і читати і писати.
- А от і не вчителі.Найважливіші пожежники!- гарячкував третій. Мешканці бігають ,метушаться,нічого неможутьзробити.А приїхали пожежники – враз вогонь погасили!
Хто кричить : найважливіші льотчики.З усіх боківчути:продавець,
комбайнер,водолаз!Словом ,сперечались ,аж захрипли ,але так нічого не вирішили .
- Як ви вважаєте, яка професія
найважливіша?
- Але перед тим як ви будете відповідати на це запитання ,давайте пограємо у гру «Всі потрібні,всі важливі»
- Але перед тим як ви будете відповідати на це запитання ,давайте пограємо у гру «Всі потрібні,всі важливі»
2.Гра
«Всі потрібні,всі важливі»
- Ось уявіть собі ,щоб було якби зникли
деякі професії ,щоб тоді сталося з нами,з нашим світом, щоб це дізнатися ми з
вами пограємо у гру,я вам зачитуватиму
запитання ,ви уважно слухайте і будете давати відповідь.
·
А чи знаєте ви,хто такий
електрик?(це людина ,яка працює з електрикою ,з струмом).Що б сталось якби не
було електрика?(не було б світла)
·
Хто такий кухар?(Це
людина ,яка готує їжу).Що б сталося ,якби не вийшов на роботу кухар?(не було б
їжі).
·
Якби не було професії
вчителя?(ми б не отримали освіти).
·
Якби небуло професії лікаря?(не було б кому надати
допомогу людям).
·
Якби не було професії прибиральника?(на вулицях було б брудно).
-А зараз я прошу дати відповідь на моє запитання,яка професія найважливіша?
-А зараз я прошу дати відповідь на моє запитання,яка професія найважливіша?
Отже ,діти всяка робота
важлива і потрібна,тому треба вчитися
робити все.І з повагою ставитись до інших,цінувати їхню працю.
3.Казка
В.Сухомлинського «Ремісник і різець».
Ремісник і різець
Майстер працював Різцем по дереву - вирізував Троянду. Різець
маленький, сталевий, блискучий. У руках Майстра він був слухняним і вправним.
Не закінчивши роботу, Майстер кудись пішов, і Різець залишився на столі. В майстерню зазирнув Ремісник. Бачить лежить блискучий ножик. А поряд - незакінчена Троянда. Взяв Ремісник Різець і хоче вирізати пелюстки Троянди. Але нічого в нього не виходить. Крише Різець Троянду, псує роботу Майстра.
Здивувалась Троянда,і говорить:
- Різцю, чого ти раптом так погано почав працювати?
Різець відповідає:
- Я просто шматочок криці(шматок заліза). Я стаю Різцем, коли мене бере в руки Майстер. А коли торкається Ремісник - я не Різець, а просто ножик.
Не закінчивши роботу, Майстер кудись пішов, і Різець залишився на столі. В майстерню зазирнув Ремісник. Бачить лежить блискучий ножик. А поряд - незакінчена Троянда. Взяв Ремісник Різець і хоче вирізати пелюстки Троянди. Але нічого в нього не виходить. Крише Різець Троянду, псує роботу Майстра.
Здивувалась Троянда,і говорить:
- Різцю, чого ти раптом так погано почав працювати?
Різець відповідає:
- Я просто шматочок криці(шматок заліза). Я стаю Різцем, коли мене бере в руки Майстер. А коли торкається Ремісник - я не Різець, а просто ножик.
-Діти,що вчить нас ця казка?
-Так ,діти,кожна людина є майстром своєї справиі тому має працювати за своєю
професією,адже вчитель не може бути лікарем,лікар не може бути актором,так і у
нашій казці ремісник не міг стати майстром,щоб заволодіти різцем.
4.Хвилинка –цікавинка
-Яких ви знаєте людей мужніх професій,які перебуваючи на
роботі ризикують своїм
життям?(пожежники,лісоруби,лікарі,шахтарі,міліціонери).
-А чи знаєте ви ,де зявились перші міліціонери?
-Перші міліціонери з’явились в країнах Давнього Сходу.В Єгипті вони спостерігали за рабами,охороняли гробниці фараонів,підтримували дисципліну на вулицях та базарах.На вулицях Давнього Сходу і Давнього Риму міліція слідкувала за безпекою руху ,попереджувала зіткнення колісниць.
У Давньому Римі вперше були введені ордени на арешти та обшуки.
-А чи знаєте ви ,де зявились перші міліціонери?
-Перші міліціонери з’явились в країнах Давнього Сходу.В Єгипті вони спостерігали за рабами,охороняли гробниці фараонів,підтримували дисципліну на вулицях та базарах.На вулицях Давнього Сходу і Давнього Риму міліція слідкувала за безпекою руху ,попереджувала зіткнення колісниць.
У Давньому Римі вперше були введені ордени на арешти та обшуки.
5.Гра «Впізнай яка професія»
-А давайте ми пограємо в гру,яка називається «Впізнай яка професія».Як ви бачите,на дошці є кросворд,ну і звичайно,що нам потрібно його розгадати,а для того, щоб це зробити ,я поділила вас на дві команди.Перша команда – це перший ряд і перший варіант другого ряду,назва вашої команди- Живчики,друга команда-це другий варіант другого ряду та третій ряд,назва вашої команди-Позитивчики. Ви,і перша і друга команди,повинні уважно послухати загадки і відгадати їх,відгадки це і є відповіді кросворду.Я буду говорити загадки ,а ви уважно слухайте і відгадуйте ,для 1 команди буде чотири загадки і для другої також.Якщо перша команда не знає відповіді, відповідає друга команда і навпаки.Ну і звичайно,що при порушенні дисципліни,правильна відповідь не зарахується.Тому ви повинні бути чемними,активними,та уважно мене слухати.
-Розпочинаємо
1.Золоті
у нього руки
Робить зачіски й перуки
Підстриже і пофарбує
Гарний настрій подарує.
(Перукар)
2.Хто людей з біди рятує
і хвороби всі лікує,
призначає процедури
і таблетки і мікстури.
(лікар)
3.Тисне вчасно гальма й газ,
відвезе усюди нас.
Для доріг він хлопець свій
за кермом сидить…(водій)
4.У кафе чи ресторані
Допоможе пану й пані
Страв обрати варіантДобрий друг...(офіціант)
Робить зачіски й перуки
Підстриже і пофарбує
Гарний настрій подарує.
(Перукар)
2.Хто людей з біди рятує
і хвороби всі лікує,
призначає процедури
і таблетки і мікстури.
(лікар)
3.Тисне вчасно гальма й газ,
відвезе усюди нас.
Для доріг він хлопець свій
за кермом сидить…(водій)
4.У кафе чи ресторані
Допоможе пану й пані
Страв обрати варіантДобрий друг...(офіціант)
5.Слоненятку чи качатку ,
кошенятку чи курчатку,
дасть пігулку чи відвар
друг тварин – ветеринар.
6.Він закони добре знає
Помилку відраз впізнає
Будь-який важливий лист
Враз напише вам…юрист.
7.Квіточки попідливає
Кущики попідстригає,
для рослинок –чарівник.
Любить землю -…садівник.
8.Хто пливе на кораблі
по незвіданій землі
веселун він і моряк.
Як зовуть його?(моряк)
кошенятку чи курчатку,
дасть пігулку чи відвар
друг тварин – ветеринар.
6.Він закони добре знає
Помилку відраз впізнає
Будь-який важливий лист
Враз напише вам…юрист.
7.Квіточки попідливає
Кущики попідстригає,
для рослинок –чарівник.
Любить землю -…садівник.
8.Хто пливе на кораблі
по незвіданій землі
веселун він і моряк.
Як зовуть його?(моряк)
-Молодці,ви гарно попрацювали.
-Ви можете побачити у кросворді ключове слово,яке це слово?
-Отже ,діти,щоб досягти якогось результату ви всі разом працювали,були активними та уважними,так і працівники різних професій.Їхня робота є пов’язаною,і всі професії пов’язані між собою.Одна без одної вони не можуть існувати.
6.Перегляд відеоролика «Всі професії потрібні,всі професії важливі»
-А зарад покладіть руки на парту,сядьте так як має сидіти справжній учень.
Япропоную переглянути вам відеоролик,але для цього ви маєте бути чемними.
-Чи будете ви чемним?
-Отже,слухайте уважно.
7.Фізкультхвилинка
А тепер у нас розминка,
А тепер фізкультхвилинка.
Встали рівно біля парт,
Починаємо наш старт.
Ось зігнули так ручата
Й полетіли, мов качата.
Ніжками затупотіли,
Потім разом всі присіли.
До сонечка потяглися
І у боки так взялися.
Вправо разом нахилились,
Вліво, щоб не помилились.
Руки вниз ми опустили
Й трохи ними потрусили.
Шию трішки розім'яли
І за парти посідали.
А тепер мерщій до справ,
Кожен вченим з нас щоб став.
-Ви можете побачити у кросворді ключове слово,яке це слово?
-Отже ,діти,щоб досягти якогось результату ви всі разом працювали,були активними та уважними,так і працівники різних професій.Їхня робота є пов’язаною,і всі професії пов’язані між собою.Одна без одної вони не можуть існувати.
6.Перегляд відеоролика «Всі професії потрібні,всі професії важливі»
-А зарад покладіть руки на парту,сядьте так як має сидіти справжній учень.
Япропоную переглянути вам відеоролик,але для цього ви маєте бути чемними.
-Чи будете ви чемним?
-Отже,слухайте уважно.
7.Фізкультхвилинка
А тепер у нас розминка,
А тепер фізкультхвилинка.
Встали рівно біля парт,
Починаємо наш старт.
Ось зігнули так ручата
Й полетіли, мов качата.
Ніжками затупотіли,
Потім разом всі присіли.
До сонечка потяглися
І у боки так взялися.
Вправо разом нахилились,
Вліво, щоб не помилились.
Руки вниз ми опустили
Й трохи ними потрусили.
Шию трішки розім'яли
І за парти посідали.
А тепер мерщій до справ,
Кожен вченим з нас щоб став.
8.Гра
«Кому що потрібно для роботи»
-Діти,Незнайко розповів мені,що він зовсім незнає кому які предмети та інструменти потрібні для роботи,його це дуже засмучує,і він попросив вашої допоми.
-Чи допоможете ви йому?
-Отже,на дошці є працівники ріхних професії ,предмети та інструменти які їм потрібні для роботи,ви маєте з’єднати стрілочкою,кому ,що потрібно для роботи.
Учитель- книжки,журнал,ручка,крейда.
Кухар-каструлі.
Прибиральник-віник,відро.
Лікар –аптечка.
Будівельник-кельня
Садівник –граблі,лопата.
Пожежник-вогнегасник.
Перукар-гребінець,ножиці.
Міліціонер-міліцейська паличка,наручники.
-Чудово,ви дуже добрі діти,допомогли Незнайку,тепер він знає кому і що потрібно для роботи,і завжди про це буде пам’ятати.
9.Гра «Вгадай слово»
-Діти,за цей час коли ви допомагали Незнайку у книгу заглянула Ворона і залишила в деяких словах «кар».Відгадайте ці слова.
_ _ кар(лікар).Той хто лікує людей.
_ _ кар(токар).Фахівець,який працює на токарному станку,виточує різні предмети та деталі.
_ _ _ кар(казкар).Той хто складає казки.
_ _ _ _кар(аптекар).Той хто працює в аптеці.
_ _ _ _ кар(перукар).Той хто робить чудові стрижки,зачіски.
10.Відеоролик «Усі ми потрібні,усі важливі»
-Діти,зараз подивіться відеоролик і уважно слухате слова пісні.
11.Гра «Склади країну-Україну»
-Діти,ви щойно переглянули відеоролик,і почули в пісні такі слова «Усі ми потрібні,усі важливі-без кожногоз нас Україна неможлива».
-А на дошці ви бачите карту України і зараз ми звами заповнимо нашу країну –Україну всіма професіями,без яких вона не може ісувати .
-Як ви гадаєте,які це професії?
-Отже,кожен скаже свою думку на метеликах,які я зараз вам роздам,і прикріпите до карти України.
III.Заключначастина.
-Про якіпрофесіївидізналися?
-Які з них для вас булиновими?
Ви сьогоднігарнопопрацювали.І на завершення хочу вам сказати,що ким биви не мріялистати,яку б професіюсобі не обрали ,кожен повинен добре знати свою справу,робитиїїчесно,сумлінно.Алезавждипамятайте,яку б професіюви не обрали,завждизалишайтесь собою.
-До побачення!
-Діти,Незнайко розповів мені,що він зовсім незнає кому які предмети та інструменти потрібні для роботи,його це дуже засмучує,і він попросив вашої допоми.
-Чи допоможете ви йому?
-Отже,на дошці є працівники ріхних професії ,предмети та інструменти які їм потрібні для роботи,ви маєте з’єднати стрілочкою,кому ,що потрібно для роботи.
Учитель- книжки,журнал,ручка,крейда.
Кухар-каструлі.
Прибиральник-віник,відро.
Лікар –аптечка.
Будівельник-кельня
Садівник –граблі,лопата.
Пожежник-вогнегасник.
Перукар-гребінець,ножиці.
Міліціонер-міліцейська паличка,наручники.
-Чудово,ви дуже добрі діти,допомогли Незнайку,тепер він знає кому і що потрібно для роботи,і завжди про це буде пам’ятати.
9.Гра «Вгадай слово»
-Діти,за цей час коли ви допомагали Незнайку у книгу заглянула Ворона і залишила в деяких словах «кар».Відгадайте ці слова.
_ _ кар(лікар).Той хто лікує людей.
_ _ кар(токар).Фахівець,який працює на токарному станку,виточує різні предмети та деталі.
_ _ _ кар(казкар).Той хто складає казки.
_ _ _ _кар(аптекар).Той хто працює в аптеці.
_ _ _ _ кар(перукар).Той хто робить чудові стрижки,зачіски.
10.Відеоролик «Усі ми потрібні,усі важливі»
-Діти,зараз подивіться відеоролик і уважно слухате слова пісні.
11.Гра «Склади країну-Україну»
-Діти,ви щойно переглянули відеоролик,і почули в пісні такі слова «Усі ми потрібні,усі важливі-без кожногоз нас Україна неможлива».
-А на дошці ви бачите карту України і зараз ми звами заповнимо нашу країну –Україну всіма професіями,без яких вона не може ісувати .
-Як ви гадаєте,які це професії?
-Отже,кожен скаже свою думку на метеликах,які я зараз вам роздам,і прикріпите до карти України.
III.Заключначастина.
-Про якіпрофесіївидізналися?
-Які з них для вас булиновими?
Ви сьогоднігарнопопрацювали.І на завершення хочу вам сказати,що ким биви не мріялистати,яку б професіюсобі не обрали ,кожен повинен добре знати свою справу,робитиїїчесно,сумлінно.Алезавждипамятайте,яку б професіюви не обрали,завждизалишайтесь собою.
-До побачення!
“Я не міг би закрити свій перший дім без пана Бенджаміна Лі! В цій угоді Бенджамін та його команда пішли за мене. Він з легкістю впорався з моїм дуже жорстким часом, і завжди був доступний для мене, коли у мене були запитання (а в мене було багато), навіть коли він був далеко від офісу, що я дуже вдячний! Він та його команда впорались із багато продавців у останню хвилину і невтомно працювали, щоб переконатись, що я можу закрити до закінчення терміну оренди (і моєї допомоги на перший внесок). Містер Бенджамін - надзвичайно обізнаний співробітник з питань позик, ввічливий і терплячий. Я пройшов кілька пропозицій щодо нерухомості до моєї остаточної покупки, і Бенджамін був там, щоб допомогти у кожному, часто координуючись із моїм агентом за лаштунками. Я відчував підтримку протягом усього процесу. Завдяки Бенджаміну та невтомним зусиллям його команди, я тепер пишаюся власником будинку! Я б закликав Вас розглянути Бенджаміна Бріеля Лі для будь-якого виду позики. Пан, Бенджамін Лі Контактна інформація. Через WhatsApp + 1-989-394-3740 Електронна пошта - 247officedept@gmail.com.
ВідповістиВидалитиHow to play Mega Fortune - The Casino Hub
ВідповістиВидалитиMega Fortune, also known as 대전광역 출장마사지 Mega Fortune Fortune, is the first 경산 출장마사지 video 김해 출장마사지 slot game created in Japan, and the first to reach the market in 20 파주 출장마사지 years. 청주 출장마사지